مزایای کارت دانش آموزی هوشمند

 

 

چاپ کارت دانش آموزی pvc هوشمند به دانش آموزان و همچنین کارکنان مدارس کمک می کند تا مدیریت اسناد رسمی، پرداخت قبض غذاخوری، مدیریت کتابخانه در دانشکده، مدارس و مؤسسات آموزشی را مدیریت کنند.

این کارت هوشمند مبتنی بر اینترنت است. این کارت همچنین به دانش آموزان کمک می کند تا فقط با استفاده از شماره کارت هوشمند خود که از طریق مدیر قابل شارژ است، قبض های غذاخوری خود را پرداخت کنند و همچنین می تواند در کتابخانه برای مدیریت کتاب و پرداخت جریمه توسط دانش آموزان در زمان بازگشت دیر هنگام کتاب مورد استفاده قرار گیرد.

با جایگزین کردن کارت دانش آموزی ساده با فناوری دیجیتال کارت های هوشمند، این کار به غلبه بر کار دستی خسته کننده کمک خواهد کرد. حضور در دانشکده ها و مدارس برای پیگیری دقیق حضور دانش آموزان و همچنین تهیه لیست سیاه طبق دستورالعمل تعیین شده بسیار مفید است. در حال حاضر بررسی حضور دانش آموزان، وارد کردن داده ها به سیستم در محاسبات دیگر توسط کارمندان صورت می گیرد. تمام این کارها با کمک فن آوری های مختلف مانند RFID، فناوری بارکد، کد QR بصورت خودکار و با استفاده از کارت های هوشمند قابل انجام است. کارت های هوشمند در بوفه مدارس برای خوراکی هم قابل استفاده هستند. همچنین دانش آموزان می توانند کارت های هوشمند خود را که قبلاً از بخش غذاخوری مدرسه گرفته بودند، شارژ کنند و سپس صورت حساب های غذاخوری را بدون نیاز به حمل پول به صورت مستقیم با شماره کارت هوشمند پرداخت کنند.

 

نمونه کارت دانش آموزی هوشمند

 

نمونه کارت دانش آموزی

 

 

علاوه بر موارد گفته شده در بالا ، با استفاده از کارت های هوشمند هزینه های مختلف مانند هزینه های امتحان، هزینه فرم، هر نوع جریمه و غیره را می توان پرداخت کرد. این کارت برای سهولت کار دانش آموزان ساخته شده است. کارت هوشمند حاوی بارکد است که کاملا منحصر به فرد است. که به هر دانش آموز داده می شود. کارت هوشمند در بسیاری از مکان ها مانند دفتر، کتابخانه و غذاخوری قابل استفاده است. مقدار (مانده) موجود در کارت همیشه می تواند از طریق مدیر مجدداً پر شود. شناسه منحصر به فرد در بارکد ذخیره می شود، هنگامی که بارکد اسکن می شود، هزینه از حساب دانش آموزان که برای هر کدام شناسه منحصر به فردی وجود دارد، کسر می شود. شناسه منحصر به فرد با کمک اسکنرِ بارکد، اسکن می شود. همچنین می توان از آن برای ذخیره اسناد مهم استفاده کرد. این کار با اسکن شناسه منحصر به فرد ذخیره شده در کارت انجام می شود که این شناسه به سرور که اسناد دانش آموزی در آن ذخیره شده ارسال می شود. در این صورت کاربر مجبور نیست مدارک خود را همیشه با خودش حمل کند. دانش آموز می تواند برای پرداخت جریمه از این کارت در دفتر استفاده کند و بسته به اطلاعات ذخیره شده در بانک اطلاعاتی که با اسکن شناسه منحصر به فرد در کارت بازیابی می شود، مبلغ آن محاسبه می شود. همچنین می توان از آن در گاه های ثابت و ناهار خوری استفاده کرد. بنابراین این کار را برای یک دانش آموز بسیار آسان می کند و فقط باید کارت دانش آموزی خود را به همراه داشته باشد که بسیار امن است.

 

این کارت های هوشمند سه منظوره طراحی شده اند که شامل: 

-ثبت حضور 

-پرداخت دیجیتالی امور مالی از طریق ذخیره اطلاعات در پایگاه داده 

- ذخیره اسناد اسکن شده در یک مکان متمرکز برای سهولت در دسترسی به داده ها و کاهش کار دستی خسته کننده

 انگیزه این است که از کیف پول که در آن کارت های مختلفی مانند گواهینامه رانندگی، کارت PAN ، کارت شناسایی، کتابخانه و موارد دیگر وجود دارد، استفاده نشود تا بجای آن از کارت هوشمند چند منظوره ای استفاده شود که شامل تمام جزئیات کاربر در آن می باشد. 

مزایای این سیستم(کارت هوشمند) عبارتند از: 

• پیشرفت سریع تر و دقیق تر کارهای شخصی.

• انجام امور مالی مثل پرداخت صورتحساب و جریمه بصورت دیجیتال 

• قابلیت حمل و سهولت دسترسی به اسناد.

 

منبع :

https://www.slideshare.net/SurbhiSharma250/farming-assistant-web-service

 

 

 


انواع کارت pvc - چاپ کارت پرسنلی و شناسایی - کارت تخفیف_ کارت هدیه کارت ,دانش ,هوشمند ,استفاده ,پرداخت ,آموزان ,کارت هوشمند ,دانش آموزی ,دانش آموزان ,کارت دانش ,شناسه منحصر ,دانش آموزی هوشمند ,اسکن شناسه منحصر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Samantha5m3k8 Tapak آموزش فارسی رپ نت | سایت رپ | دانلود آهنگ جدید رپ آیا مایلید عینک تون را عوض کنید ؟ نمایندگی خرید قطعات کولرگازی در شیراز آ2دانلود | دانلود فیلم ستاد برگزاری نماز جمعه مرند دانلود تحقیق ostadsalam2