برنامه ویژه برانکو برای از کار انداختن کی‌روش!

  • برنامه ویژه برانکو برای از کار انداختن کی‌روش!

    ورزش سه: پرسپولیس روز یکشنبه در حالی مقابل سپاهان قرار می گیرد که طلایی پوشان برترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند و در راس خط حمله این تیم، کی روش استنلی سوارز با قد و قامت بالا و قدرت سرزنی خوب قرار گرفته است. او تا پایان هفته چهاردهم عنوان آقای گلی را نیز در اختیار دارد و نقطه امید قلعه نویی در خط حمله به شمار می رود.

    تاکتیک تیم سپاهان نیز تا حدی به عملکرد او بستگی دارد و با حضور ایران پوریان، جعفری، سعید آقایی و. خیال قلعه نویی از ارسال های دقیق راحت است.

    اما برانکو نیز برنامه های ویژه ای برای متوقف کردن استنلی دارد. او که در ترکیب تیمش بازیکنان سرزن و بلند قامتی چون شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی را دارد، در تمرین امروز بخشی جدید را طراحی کرد که در آن بازیکنان روی دروازه سانتر می کردند و مهره های بلند قد و سرزنی چون مصلح، علیپور، منشا و. به دوئل با مدافعان بر می خاستند.

    به نوعی سرمربی سرخ ها می خواهد در روزهای باقی مانده تا بازی با سپاهان، مدافعانش را آماده سانترها و پاس های بلند متعدد در بازی با سپاهان کند و باید دید آیا موفق به متوقف کردن کی روش، شهباززاده و. خواهد شد یا خیر؟

    برنامه ویژه برانکو برای از کار انداختن کی‌روش!

    برنامه ویژه برانکو برای از کار انداختن کی‌روش!

    برنامه ویژه برانکو برای از کار انداختن کی‌روش!

    عکس از امیرحسین خیرخواه

 


دانلود رایگان برنامه ,برانکو ,ویژه ,حمله ,سپاهان ,انداختن ,انداختن کی‌روش ,برنامه ویژه ,برانکو برای ,ویژه برانکو ,متوقف کردن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پرسش مهر - 97 دانستنی ها درباره فیلم و سریال مشاغل rainamusic « مرجع مشاوره و آموزش گردشگری » مهاجرت به کشور گرجستان کفسابی نفیس-09125096227 آبکاری آلومینیوم و رنگ پودری (الکترواستاتیک) کرج.محمدشهر