دستبندهای سنگدار 

دربازار طلا دستبند های سنگدار گوناگونی  را پشت ویترین طلا ی ها می بینیم که متشکل از سنگ های قیمتی ونیمه قیمتی همراه با طلا ی زرد یاطلای سفید هستند، که زیبایی خیره کننده ای را به خود اختصاص داده است این دستبندهای سنگدار زیبا معمولا ارزش بالایی دارند و برای داشتن آنها لازم است که هزینه های زیادی را بپردازیم.

اینگونه مصنوعات طلا که همراه با انواع سنگ ها هستند. را بیشتر اروپایی ها و خانواده های سلطنتی استفاده می کنند. بیشتر دستبندهای سنگدار بهتر است که از طلای 18 عیار ساخته شود زیرا هم قیمت آن نسبت به 24 عیار مناسب تر است و هم از دوام بیشتریبرخوردار است. هر خانم ایرانی حداقل دو یا سه دستبند زیبا لازم است داشته باشد زیرا ازمیان مصنوعات طلا این دستبند است که  می تواند در نوع پوشش یک خانم تاثیر بگذارد.

دستبند های سنگدار را می توانیم با ساعت یا انگشتر ویا با رنگ لاک ناخنها یمان ستکنیم چرا که ما در طبیعت سنگ های بیشماری با  رنگهای گوناگونی داریم که می توانند زیبنده ی دستان ما باشند.

دستبند سنگ دریا


انواع مدل های جدید دستبند طلا و پابند طلا دستبند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

امتحان نهایی خرداد 98 دانلود رایگان سریال ترکی Afili Ask خاله آیسان چت ، آیسان چت وب فول رایگان ارزانترین فلزیاب 09102191330 تجارت گرام | خرید و فروش محصولات صنعتی باشگاه کوهنوردی پژواک